Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 15 juni 2013

Lillasyster 48 år

och jag har sååååååå ont i munnen av blåsorna...... idag har jag,Linnea,Ebba Och Ville varit och gratulerat min Lillasyster Anna som fyller hela 48 År idag Hurra Hurra.....Tur jag har dig.... mycket skit har vi fått gå igenom..... men som tur är tycker vi likadant om det vi fått gå igenom som i våran barndom och våra förädrars svek...... men vi har varandra och våra familjer som gjort att vi gått vidare....... Medans vi va på kalas så fixade pappan HELA TRÄDGÅRDEN FRI FRÅN OGRÄS duktiga han <3 jag orkar ju inte och han har haft fullt upp med sitt gamla och sitt nya jobb .... men idag fixade han så fint....Micke kom över på fika och Whiskey ? När vi kom tillbaka hem va det dax för middagslagning som idag blev Pappans specialgrillade falukorv med tomat och ost och ris och kalla såser till det. Annars har dagen varit lugn och fridfull...och det behöver jag nu kan jag tala om för värken i munnen gör mig galen och såren i händerna likaså.....få se vad dom säger på onsdag när jag ska upp på mottagningen Neuroendokrinologi......Lite läskigt att höra att dom funnit ny medicin mot Neuroendokrincancer men att det kommer ta många år innan det finns på marknaden och att det är pga av gåvor dom kan fortsätta utveckla medicinen....eftersom jag har en sån diagnos Neuroendokrin tumör med okänt ursprung....så känns det när man hör sånt här på tvn.....Man blir ledsen och tom...... men men sånt är livet nu ska jag spela lite Word Feud och så försöka sova...men det är lite jobbigt nu .......när det värker så i munnen.... Godnatt på er därute <3


1 kommentar:

  1. Åh va skönt att du har en syster som ställer upp för dej ..♡usch varför ska du få så mycket skit..vill att det ska va nog nu..kram på dej♡Gunilla

    SvaraRadera