Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 8 juni 2013

Prinsessbröllop =)

Har mått som föregående dagar...alltså inget bra....men efter lite röj på förmiddan och fika bakning stod det Prinsessbröllop på agendan....Emma kom ut och umgicks....och fick middag som idag bestod av grillad fläskkarre... Satt och tittade på hela sändningen av Prinsessbröllopet...och stickade på Tuvas kofta,Emma virkade på ett linne till sig själv...va mysigt att sitta tillsammans och handarbeta och kolla på tv'n...Tyckte det va så gulligt att Lilla Estelle va med i kyrkan.... hon är ju så himla söt den lilla ungen....De va ett fint bröllop ...... Sen blev det Transformers på tvn resten av kvällen,Ville ville kolla på det.....har bara Ville hemma just nu , ungdomarna är ute på sitt...... Pappan köpte första jordgubbarna för i år också,vilka vi intog till eftermiddagsfikat med vispad grädde...smarrigt.....I morgon ska vi gå över och gratulera min Farbror Janne som fyller år om jag nu bara får slippa må skit för en stund.....nu ska jag kolla runt lite på garnsidor för det har jag inte hunnit gjort idag ...sen lite WF på det..... så nu önskar jag er därute en lugn och skön natt <3

1 kommentar:

  1. Åh va mysigt för dej o Emma att kunna följa princessbröllopet..var så fiint så..Jaa denna lilla Estelle...söt som socker..hoppas du kommer över till farbror Janne idag då. ..kram på dej vännen♡Gunilla

    SvaraRadera