Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 7 juni 2013

Ja det är tråkigt......

att behöva må så här när det är så fint väder....men man hoppas ju att medicinen ska ha lite verkan på cancermonstren så man inte pinas i onödan =) I dag så har jag tillbringat dagen ute i utrummet och varit ut med jämna mellanrum men solen och värmen är så jobbiga just nu......men tacksam att jag orkar sitta där och va delaktig i allt som sker.....Min Faster kom med en så söt blomma i en läcker kruka för att muntra upp mig lite och det lyckades för jag har ju lite kärlek till grejer med jordgubbsmotiv och krukan va så fin <3 ....





. Har mått lite bättre ikväll....Annars har dom badat och lekt i poolen störe delen av dagen och smaskat vattenmelon och glass i våffelstrut...... Pappan slog på stort och bjöd på hämtmat från vår lokala pizzabagare....jag tog en kebabtallrik ,fick i mig lite....men det smakade inte....=( ingenting smakar något eller så smakar vissa saker skitäckligt ...... smaksinnet är inte vad det brukar vara.... till och med godis smakar blääää..... sen va pappan in och laddade upp med gottit till Sverige matchen jag struntade i den och tittade på mitt Favvoprogram på 6:an Grimm ...... och tur va väl det för fotbollsmatchen verka ju inte vara ngn höjdare för Svensk del =) Har stickat idag även om händerna känns helmysko,känns som om man har sandpapper i händerna.... men det går ju att sticka som tur är....vann ett bud på Tradera med härliga baby ull nystan i glada pasteller också.....skönt att det ska bli okej väder imorrn med när alla är hemma så dom kan bada och mysa...... Nä nu har jag gnällt tillräckligt nu blir det lite Word Feud spela och sen sova..... Natti Natti

3 kommentarer:

  1. Bettan, gnäll på du. Om någon har rätt att gnälla så är det du! Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Håller med Monika...Klart du får gnälla. ..Du klagar inte mycket tycker jag...din styrka behövs lite till mans...Dumt med sår i händerna..kan det inte vara nog snart Kramar Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas så att du slipper alla jobbiga biverkningar, så du kan hålla på med din älskade stickning.
    Många kramar från Virre

    SvaraRadera