Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 13 juni 2013

Ösregn. .....

jissus vilka skurar det kommer med jämna mellanrum...men ingen åska än så länge som tur är,tycker inte om åskan......Maten blev till belåtenhet ....jag älskar ju fisk i alla dess former iallafall det mesta....Pappan kom hem med delar av giftmedicinerna till nästa vecka då det är dax för sprutorna och omgång 2 med affinitor.... medicin för nästan Hundratusen kronor som räcker i 30 dagar.....Efter maten satte Ville fart på pappan,han ville spela fotboll även om det regnade ute..... Jag fortsatte att sticka och njuta av det nya garnet.... åhhh vad jag skulle vilja beställa mer.....men med en halvtids sjukpenning så blir det till att spara ihop ett tag till nästa gång..... man blir definitivt inte rik på att vara sjuk..... ÅHHHH VAD JAG VILL ORKA JOBBA IGEN !! LÄNGTAR TILLBAKA TILL MITT TALLEN !! Nä nu ska jag ta mitt giftpiller och sen spela lite Word Feud och sen knoppa en stund.....alarmet ringer 06.00 .... Sov Gott <3


1 kommentar:

  1. ...Du som jag ejförtjust i åska...usch va liten jag känner mej då :(...oj kostar medicinen så mycket..då tror vi verkligen på att den är riktigt bra nu vännen....Ha en bra helg.Kram Gunilla♡

    SvaraRadera