Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 30 juni 2013

Utslagen vill inte ge med sig, flammar upp igen.....

trodde igår att utslagen på händerna gett med sig....men icke,det har flammat upp igen..... men jag smörjer hej vilt ..... åh blir så less.... och blåsorna under tungan blir fler och fler och gör skiiiitont...... Annars har det varit en väldigt skön dag idag.....pappan va iväg på ett långt rullskidepass på förmiddan och Ville åkte ner och lekte med Calle på eftermiddan.... jag bäddade rent i sängarna,dammade,fyllde på dosetterna med veckans alla mediciner som ska intagas.....och fixade lite.....Nu är det sista veckan för pappan innan han går på semester....Pappan bjöd på Kebab och pizza till middag idag...jag käkade Kebabrulle.....Nu har även Linnea och Ebba blivit förkylda,håller tummar och tår för att jag inte ska bli sjuk nu ,vore nog inte så bra under pågående cancerbehandling..... Sen dog ju våran Lilleman i går.....skaffade ju honom med min Syster Ysters hjälp när jag väntade Ville.....han har varit bara min lilla kanin...... Hittade så mycket smultron idag och dom är så stora och röda och goda,men min medicin som jag käkar nu, min cancer medicin gör att smaken på smultronen inte är sig lik.....tråkigt..... nä nu ska jag försöka få mig lite sussa gott.....men först lite Word Feud.....Suss Gott <3








3 kommentarer:

  1. Finaste Du!!!<3 Lider med dig,tänkte på aloe Vera både mot dina utslag på händerna,men jag tror att du provat det!? Men jag hade en mungel som var jättebra mot blåsor i munnen,vanl, förkylningsbåsor alltså,Oral helth Aloe Vera Multicare gel. Dr. melumand Pharma. Vet inte om den finns i exakt det utförandet längre på marknaden,men den var suveränt bra!!! Ett litet tips bara. <3 Tusen krya på dig kramar och ännu fler styrkekramar till dig!! <3 Mvh/Ingrid G.

    SvaraRadera
  2. Uch va jobbigt med dessa utslag.
    Det blir väl jobbigt att sticka ........
    Jättegottigottgott du har där i skålen,synd att medicinerna strular till det med smaken.Vilka fina garner du har inskaffat.Rena vitaminkicker för själen.
    Styrkekramar i massor ♥♥♥

    SvaraRadera