Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 17 juni 2013

Det blev bad idag mellan skurarna =)

Linnea,Tobias och Ebba for iväg in till stan på förmiddan och gjorde den osäker..... Sen när dom kom hem så badade dom innan matdax och idag fick Julia bestämma maten och då blev det Spagetti & köttbullar med diverse kalla såser...... Efter middan dök Micke & Liam upp på en fika medans Kevin tränade fotboll..... annars har jag hunnit sticka färdigt den första tröjan/koftan i raden av x-antal som jag ska sticka innan hösten av det nya garnet Baby Batik....har bara halsen kvar som jag ska gör lite mer än bara en vanlig halsringning...garnet va så himla kul att sticka i ... Jag har mina mun och handblåsor kvar har inte sett ngn bättring idag .....det är så himla jobbigt för det gör sååå ont ut i hela ansiktet.....Tur att det inte syns..... märks att kroppen inte är som den ska för myggbetten som jag får blir infekterade sår direkt...... Så har Ville börjat bli förkyld också.....bara jag slipper.....orkar inte med det också , nu när jag äter den medicin jag gör , för den slår ner mig i skorna mer & mer ..... nä nu ska jag spela lite WF och sen har jag planerat en date med JB men han har lyst med sin frånvaro den sista tiden...... wonder why ..........





1 kommentar:

  1. 2 dagar med planering.... De är jobbigare än att vara fritids hela dagarna :D Men sen är de midsommarfirande och en vecka semester med mamma. JAg har länmgtat så..... Hoppas du har de bra. KRAMEN

    SvaraRadera