Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 21 juni 2013

Precis så jag önskat att det skulle bli

blev denna Midsommarafton...... Lugn och skön..... Pappan tog alla sina barn och barnbarn upp till Vargspåret för lite dans kring midsommarstången och lite peka kort och kasta pil m.m Medans jag va kvar hemma och fixade varma maten,hade inte orkat med att ta mig upp till Vargspåret  och sen hem och fixat käket....sen när dom alka kom tillbaka så käkade vi ett Hejdundrandes smörgåsbord med mat som barnen i knyt tagit med sig....gott som attan va det med sill,janssons,prinskorv,köttbullar,lax,färskpotatis,västerbottenostpaj,mimosasallad,potatissallad m färskpotatis, och jordgubbar,glass och cheesecake.....ja snacka om matkoma......Och alla barn va så snälla och lugna lekte fint med varandra och hade skoj i poolen..... Det va precis som jag hade hoppats EN LUGN OCH FIN MIDSOMMAR MED BARN OCH BARNBARN !! SAKNADE DOCK MIN MALIN OCH HENNES FAMILJ!MEN IBLAND FÅR DET BLI SÅ NÄR SJUKDOMAR HÄLSAR PÅ ....
nu ska jag krypa ner och försöka få mig en blund.....är ngt trötter....men glad och lycklig över min fina stora härliga familj






2 kommentarer:

  1. Oh vad glad jag blir när jag läser om din midsommar. Det finns ingen större lycka än att familjen omkring sej. Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Blev också så glad för din skull...att det blev precis som DU / ni ville ha det...♡Fina bilder...kram på dej...nu får du väl vila mer idag då!..Gunilla

    SvaraRadera