Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 19 juni 2013

Då va sprutorna tagna. .... och biverkningen kom som ett brev på posten

X-geva och Sandostatin lar ..... åkte in imorse och lämnade prover för att se hur min kropp mår och jag fick ta mina sprutor och fortsätta med giftet Afinitor.... så då fortsätter vi bomba tumörerna med giftregn.... jag satt kvar på Endokrina mottagningen och inväntade svaren från proverna...för det blir så mycket körande för pappan och mig går det ju ingen nöd på... Trevligaste Personalen,kaffetermosen + macka och stickningen...så jag klarar mig..visade mina såriga händer och sår i munnen och dom tyckte det va synd om mig...läkaren skrev ut lite mediciner och sa åt mig att jag måste höra av mig om det blir värre......va hemma vid 11 igen.... Linnea barnvaktade Ville och det hade gått så bra så....väl hemma va det lunchdax och en fiskgratäng åkte in i ugnen.....Ville och jag åt av den......Ville är fortfarande jätteförkyld....På eftermiddan dök Tim upp och lite senare även Sara och barnen....då drogs pooltäcket av för lite bad =) middagen idag blev ugnsstekt fläskfile,potatis,sås och sallad.....sen kraschade jag i min soffhörna för fick sån huvudvärk av sprutan och kände mig låg och konstig i kroppen,ont i magen.....mår lite bättre nu..... på kvällskvisten kom min Faster Ingrid in med  grejer till mina biverkningssåriga händer,så snällt av henne.....orkar inte själv jaga efter det så pappan gör det.....men det blir inte helt okej,då måste det va skrivet på en lapp.....då blir det rätt.......och jag har ju inte en aning om vad som finns och vad som är bra..... nu ska jag dra ner rullgardinen och hoppas på lite sömn... Sov Gott =)







1 kommentar:

  1. ♡mitt...DU är enastående..som orkar att blogga o vara på humör o ha humor..Kram o hoppas nu dom jäklarna försvinner för alltid...Gunilla

    SvaraRadera