Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 18 juni 2013

I morgon är det dax för sjukhuset igen. ....så nu är det lite Ågren som vanligt..

då ska det lämnas prover och sen vänta på svar om jag får fortsätta med Afinitor och ta mina sprutor X-geva och Sandostatin lar .... en i magen och en i rumpan... sist fick jag så ont att jag inte kunde sitta ordentligt i soffan..... Mina blåsor jobbar på,är så jobbigt med värken för man kan inte koppla av en minut....blödde näsblod igår igen.... såren i händerna går upp och ner.... men köpte hem jungfruolja och det gör att inte såren drar och stretar....för det gör ju så ont när det drar så det spricker,såg att det hade blodat ner påslakanet inatt så det blev sängklädestvätt idag.....Ville är jätteförkyld och hostig och jag hoppas sååååå att jag slipper,orkar inte med det också.....så jag håller mig långt ifrån honom just nu...... Och stackars Malin som om dom inte har nog hade ut hemläkarjouren för att hon mådde så dåligt och hon har halsfluss....och lilla Erica som inte får bli sjuk nu....ja vissa får allt....... Tur vi har våra garner Malin ,efter familjen så betyder dom himla mycket för själens må gott .... Blev ju färdig med Ebbas höst/vinter kofta och den blev så himla glad....och kragen gjorde sitt lilla extra,nu har jag börjat med Isak's kofta i härliga blå,turkos,gula och cremefärger....och garnet va så himla skönt att sticka i får mer än väl godkänt....sen får man se hur det blir efter tvätt för mycket tvätt måste de tåla när det är småbarn som ska bära det....och är det okej efter tvätt lär det bli ännu en beställning =) Stackars Lilla Ebba va iväg till Bvc och fick 1-årssprutorna på eftermiddan.....kvällen avslutade pappan och Ville med att vara ute och spela fotboll och lite filmmys med 007 efter det.....jag stickade och kollade på Äntligen Hemma....och nu är det sänghalmen som gäller....men först WF =) Önskar er en lugn och skön natt <3


4 kommentarer:

  1. Lycka till i morron vännen...tänker på dej ofta...Du klagar sällan eller aldrig..bara nöjd.tur du har din stora fina familj o dina garner...hihi..kram på dej ♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Tänker på dej! KRAM

    SvaraRadera
  3. Önskar dig lycka till.Så fint du stickar!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att dagens undersökning gick bra...jag har varit med dig i tankarna idag. Din styrka imponerar på mig..även dina underbara stickprojekt ..helt underbara.. styrkekramar till dig och hela din underbara familj <3

    SvaraRadera