Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 27 juni 2013

Medans Familjen tittar på fotbollen kryper jag ner i myslådan.....

och inväntar JB ..... men först ett inlägg här och sen Word Feud.....Dagen har gått i ett som sig bör i detta huset....... på tidiga förmiddan dök Sara upp med Tuva och Isak......för en fika och lite mys....när dom gick iväg hem va det dax för lite lunch och idag blev det bara fil m skivade bananer för min del.....min matlust har rymt.... och alla blåsor gör att man drar sig för att käka.....även fast jag fått utskrivet xylocainlösning......Ville fick sig lite gröt......de har varit ett skönt väder ute idag runt 20 grader och molnigt,helt perfekt....just nu har vi Ludde här då Tim är ute och jobbar då han även sover borta så måste han ha hundvakt,så Philip är husse just nu.....Hittade Ville på trappan idag gullandes med Ludde,så himla goa......på eftermiddan dök Emma upp ,hennes tur för lite mys...... hon blev kvar över middan.....Ville blev glad för hon tog sig tid och spelade fotboll med honom...... Och jag blev färdig med Isaks höstkofta och den blev så fin......så då hann jag börja på Ronjas lilla kofta också och den kommer att bli som en liten karamell,garnet är så himla roligt att sticka med,det blir sån glädje för själen.....och det behöver jag just nu för känner att jag är på väg ner i en svacka just nu......... saknar vissa saker i mitt liv........






1 kommentar:

  1. Vilken tur att du har sådan stickglädje i allt det svåra.
    Hoppas att det snart blir bättre med dina onda blåsor och sprickor.
    Vilka fina koftor du gör och färgerna är som karameller.
    Och den nyss påbörjade blir också så vacker det syns redan på de vackra färgerna!
    Önskar dig en bra dag!
    Hälsning! Anna

    SvaraRadera