Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 29 juni 2013

Trött Tröttare Tröttast

Ja det blev en härlig dag med alla ungar samlade dock va inte Micke och Petra här då denna dag va samtidigt som ngt evenemang uppe i Rättvik,nåt med gamla raggarbilar......Och Lilla Ebba fick så mycket fint på sin 1-årsdag.......Kusinmaken Leffe hade fixat dom härligt goda tårtorna och Linnea hade gjort cupcakes och marshmallows på pinnar doppade i vit choklad och silverströssel....gott värre !! Sen hade Tobias och hans familj ordnat och gjort en piñata till alla barns förtjusning......det bankades och bankades innan det till slut ramlade ur massor av godis......det va verkligen uppskattat av alla barnen ,när allla sedan tackat för sig så va det dax för middag som idag blev pommes frites,grillade hamburgare,aromsmör,kalla såser och tomater.....sen kraschade jag i min hörna kan jag tala om....och då dök min Faster Ingrid upp med 2 stora skålar med jordgubbar som hon plockat i sitt land,det är guld för mig med mina dåliga Hb värden att få smaska underbart goda söta solvarma jordgubbar... Tack Ingrid <3 satte mig sen för att titta på Sommarkrysset och sticka en stund....och få lite ro....... nu ska det försökas få lite sömn,är väldigt dåligt med den varan nu för tiden...Mycket tror jag beror på cellgifterna jag tar....blir såååå himla orolig i kroppen av dom.....ja ja en ny dag imorrn .... nu ska jag spela Word Feud ett tag =) Godnatt på er =)









2 kommentarer:

  1. Vännen...vilket kul kalas ni ordnat för lilla barnbarnet!..Hoppas du får go sömn nu inatt..Styrkekramar till dej gumman♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas du är lite piggare idag! Nu är jag tillbaka för 3 veckors jobb.... Sen bär de av igen :D KRAM

    SvaraRadera