Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 26 juni 2013

Härliga regniga dag......

och får Ville vara ifred och köra sitt race så är han så lugn och fin och leker med sitt .... men så har han ju syskon och syskonbarn som rör till det...... Så skönt att det regnade idag för varmt har det ju varit ändå....... efter lite småfix på förmiddan så satte jag mig att sticka klart sista varven på Isaks kofta....och imorron ska jag sy ihop den.....började på en liten volangkofta som jag hoppas Ronja ska kunna ha till hösten.....och så blev jag så himla glad när mina vunna bud från min favoritsäljare på Tradera kom med posten idag för utav dom ska det bli tröjor till Isak...mysiga Peter Pan garnerna..... Sara kom över på eftermiddan men vi sammanstrålade inne hos Titt eftersom Philip är så dunderförkyld vill vi inte äventyra att dom blir smittade med Tanke på Lilla Erica och hennes sjukdom..... eftersom Tuva och hon leker med varandra.....Men det blev fika med munkar som Sara köpt med sig....fick snosa på Lille Isak också....sen kom pappan hem tidigare för att hämta Ville och åka till tandläkaren i Almunge där han skulle lacka sina tänder....Middagen i dag blev köttfärssås och spagetti....Mia skämde bort småkillarna idag med att köpa med sig Foppatofflor och varsitt snickeriverktygset åt dom och dom vart superglada åt sina verktygsbälten,Ville älskar ju att snickra och bygga....sen va det dax för Pappan att bege sig på fotbollsträning i Almunge....och när han kom hem så va det mys med chips och fotboll på tvn i uterummet....jag mös i vardagsrummet med stickningen och Foyle's war på 4:an... just ja en överraskning till fick jag med posten,en gammal ungdomsvän skickade en handsalva/kräm härifrån kommer den till mig och mina såriga händer....så nu testar jag allt för att slippa den vidriga värken i såriga händer....sen har fler blåsor slagit upp i munnen under tungan och bak i svalget...Men pussas gör vi ändå =) Pussar kan jag inte leva utan =)
Nu ska det krypas ner i myslådan men först Word Feud.......





1 kommentar:

  1. Åh Bettan...glad det gör mej när du skriver att pussas gör ni ändå. Fast dom förbenade flåsorna är elaka mot dej...bort bort med all skit nu vännen...sov gott så gör jag det med;) natti Gunilla

    SvaraRadera