Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 5 juni 2013

Skitdag.....

har mått skit större delen av dan..... och som tur va så for ungarna iväg in till stan och kollade på studentfirarna i stan så jag fick vara ifred en stund på dan.... man blir ju lite orolig när man inte känner sig okej..... jobbigt är det för man vill ju inte visa heller för ungarna hur dålig man känner sig...... så de har inte blivit så mycket stickat idag.... Men jag sydde ihop den lilla gråa babyhuvkoftan och sydde i små söta elefantknappar och den ska sparas och ges till ett framtida barnbarn.......som ett minne...... Idag va det veckohandling som stod på Pappans schema efter jobbet,orkade med nöd och näpe packa upp grejerna vill ju veta vad han handlat och om ngt saknas..... Tobias kom också senare på kvällen..... Sen kraschade jag i min soffhörna heeeelt slut..... ont i bröstkorgen...... nu hoppas jag att morgondagen blir sååååå mycket bättre än i dag...... Nu ska jag spela lite WF.......


3 kommentarer:

  1. Vilken fin tröja, du är så duktig på att sticka å snabb är du.Du har det så kämpigt önskar verkligen att du kunde få må bättre.Jag väntar med spänning på att tidningen Land ska komma.Ha en fin nationaldag idag jag har hissat flaggan idag det är så fint.Kramar till dig

    SvaraRadera
  2. Jaa du kämpar du..hoppas du mått bättre idag nu..♡Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Inte roligt att du mår så där dåligt....nu när det är så skönt väder.Mår man pyton så orkar man inte ens njuta av fint väder.Koftan är jättefin.Måste leta mej till någon affär som säljer "Land".Har inte hittat någon ännu...brukar se den ibland...troligen inne vid T-Centralen.
    Styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera