Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 9 juni 2013

Jag är trött........

blev en ganska lygn Söndag här då inga småbarn va hemma....förutom Ville då....men han är så duktig på att leka och greja om han får vara ifred ..... och inte bli störd......Pappan for iväg på ett rullskidepass med Team Sportia på förmiddan....medans jag fixade så mycket jag orkade här hemma......Efter lunch gick vi dom 25 meter som det är till min Farbror Jannes trädgård och hus...där gratulerade vi Janne OCH Ingrid som båda fyller och fyllt år..... Vi hade införskaffat två praktexemplar av Hängjordgubbsplantor i present åt dom <3 Pappan hade även fixat 2 stycken till mig också,superläckra med rosa blommor.....vi bjöds på Gofika och Gokaffe....det va bara vi och Lotta där så det va lite mysigt att umgås med dom i lugn och ro....Janne berättade att dom haft besök av Svarthätta som sjungit så vackert....hoppas jag får chansen att få se den,för Svarthättan har jag aldrig sett förut.....efter fikamyset så va det dax att fixa middag som blev köttgryta och potatis.... efter maten va det dax för pappan och fara iväg på fotbollsmatch med veteranerna i Almunge och dom vann =) sen va det planering in för kommande skolvecka som bara består av 2 dagar för den 3:e är det avslutning...... nu är jag trött och fått sån jäkla värk i min höger armbåge kan knappt lyfta upp kaffemuggen till mun....har ju haft ont i armbågen länge,men nu blir det värre och värre....måste nog ta mig till en läkare,men det går väl säkert inte att göra så mycket åt det.... nu ska jag iallafall spela lite Word Feud och sen knoppa ! Godnatt alla Goa =) Och så min parantes ( Godnatt Hulda & Majsan) Ha Ha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar