Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 22 juni 2013

Det blev sängen.......

Trodde jag skulle orka sitta uppe en stund och kolla på svt's 1:a och kommissarie Banks.....men det gjorde jag inte....blir så stressad i kroppen av såren på händerna som svider och värker...stretar och drar..... nu har jag testat det mesta men nu lessnade jag och tog    fram salvan med penicillin i som jag fick när jag jobbade och fick stafylokocker i sår på händerna när jag jobbade på dagiset....så får se om den hjälper för jag har ju Betnovat salvan också........för det har börjat slå upp sår uppe på händerna också....åhhhh jag blir så less.....tur att såren inte sitter så det gör ont när man stickar........ annars har det varit en lugn kväll ,tonåringarna for iväg på sina partande med kompisar.....pappan och Ville satt i uterummet och kollade på fotboll....men dom gick i säng samtidigt med mig.....fick lite stickat ikväll iallafall...... nu blir det lite Word Feud och sen mysa sig ner i sängen <3

3 kommentarer:

  1. Usch vad hemskt du har det med alla biverkningar.
    Man vet när man har självsprickor på fingrarna, vad det gör ont.
    Vad skall du inte ha då med alla dina sår.Det gör mig ont
    att du skall genomlida allt detta hemska.
    Tur att du kan sticka, du gör så underba koftor dom är som smycken tycker jag!
    Hälsning.Anna.

    SvaraRadera
  2. Hej:)
    Tycker så synd om dig, dessa hemska biverkningar! Kanske du har provat det mesta, men jag vill ändå rekommendera Aloe Vera Gel! Är bra mot det mesta!! Brännskador, sår, utslag, bett mm mm!
    Hoppas det blir bättre! Sänder kraft och styrka:)
    Med vänlig hälsning, Katarina

    SvaraRadera