Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 28 juni 2013

Om jag kunde få slippa munblåsorna... =(

Dom gör så himla ont och det hjälper bara lite med xylocainlösningen..... blir så stressad när man inte får slippa värk nån gång..... Men peppar peppar så har händerna blivit bättre och jag har bara annvänt Aloe Propolis cremen och Burt's Bees salvan, salvorna som jag fick av en gammal go vän och mina älskade arbetskamrater.....och det är så skönt att det går åt rätt håll med händerna....Tack till er som fixade så jag fick chansen att testa dessa salvor <3 idag har Linnea Ville och Ebba ,Pappan och Emma varit i Botaniska Trädgården och vandrat runt och fikat och haft en mysig eftermiddag...jag skulle ha haft en superlugn eftermiddag men det blev det lite sissådär med...... fick lite stickat....sen när gänget kom tillbaka hem fixade jag till Tacos och efter det fick jag matkoma,tvingade mig att äta trots värkade mun...för det är ju såååå himla gott...Pappan hade med sig en överraskning hem en skål och en kruka med jordgubbsmotiv,så gulligt av honom <3.....Sen satte Linnea igång med lite förberedelser till 1-årskalaset som ska bli av här imorrn.....FÖR DÅ FYLLER VÄRLDENS SÖTASTE,GOASTE,MYSIGASTE LILLA EBBA 1- ÅR.... hon kom verkligen rätt i tiden och till att hjälpa mig genom min tuffaste tid här i livet.....när min panikångest va som värst fick jag veta att det skulle komma en liten bebis till oss, till sommaren då för mindre ett och ett halvt år sedan....Jissus va tiden gått fort.....så imorrn blir det kalas här <3 Just nu sitter gänget Ville,Tobias,Philip och Linnea i köket och spelar kort...... lilla Ebba sover....... nä nu blir det lite WF och sen hoppas jag att JB kommer till mig <3 Natti Natti






1 kommentar:

  1. Så fina färger i ditt sticke. Blir det en tröja mån tro? Härligt att bli överraskad med presenter. Önskar nu att dina munblåsor och händer blir bättre så tittar jag säkert in till dig någon mer gång. TAck för titten!

    SvaraRadera