Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 25 juni 2013

Tagit den sista av tio tabletter.... och nu krypa ner i en nybytt godoftande säng.....

usch va mediciner man petar i sig varje dag....... Har precis läst om att jag har en väldigt ovanlig cancer en Neuroendokrin,det är ca 300 personer om året i Sverige som drabbas...jämför man med bröstcancer där runt 7000 drabbas varje år och prostatacancer 10 000..... Sen är jag väldigt glad att Ackis är världsledande inom den Neuroendokrina cancern och tar emot patienter från hela världen...sen att jag har en Neuroendokrincancer med okänt ursprung gör ju det hela mer spännande =) Kul att va lite ovanlig synd att det ska vara av detta skäl ! Nog om det....det blev en lugn och skön dag idag....Inga bråkiga barn ;) Ville körde sitt nya spel han fick igår av pappan...Fifa 11 (fotbollsspel) Philip låg däckad av sin förkylning......och dom andra va snälla och lugna.... Behöver dagar med totalt lugn....allrahelst nu när jag går på behandling hela tiden med Afinitor och får lite småjobbiga biverkningar... MINA KÄRA KOLLEGOR PÅ TALLENS FSK ÖVERRASKADE MIG IDAG MED ETT PAKET SOM KOM MED POSTEN..........OCH DET VA EN HANDSALVA JAG ALDRIG PROVAT FÖRUT! MEN DEN VA SÅÅÅÅÅÅ HIMLA SKÖN ATT HA PÅ SÅREN !! TACK SNÄLLA GULLIGA NI !!!! NU LÄNGTAR JAG TILLBAKA ÄNNU MERA!!!!!! har suttit på en av mina favoritplatser och stickat,har ju tre ställen som jag helst sitter och stickar,först min hörna i vardagsrummet sen min fåtölj i uterummet och så i skuggan på verandan där man kan se ut över åkrarna och skogen..... Middag idag blev min pizza.... smarrigt och det tyckte även Zacke som snodde till sig en middag,lilla rackarungen....Sen fick vi se en liten Hornuggleunge som rasat ur boet som sitter i Titts och Bomans stora gran....sååååå söt.....Mamman satt på en gren och glodde.....den verkade lite loj så jag hoppas den klarar sig....men det får vi se imorrn för det vimmlar ju av kissemissar här....nu ska jag nyduschad krypa ner i en nybytt,nybäddad säng och mysa <3





1 kommentar:

  1. Åh va skönt för dej om salvan lindrar för dej ♡..DU är f a n t a s t i s k tycker jag....♡Kram på dej :) Gunilla

    SvaraRadera