Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 3 juni 2013

Mår inte så värst bra....men det måste funka ändå.....

nä det måste bero på nya medicinerna som jag känner mig som jag gör....skitdrygt.... men världen slutar ju inte snurra för det !! skönt att det blev en svalare eftermiddag idag...Så man kunde fixa lite med blommorna ute,plocka bort allt visset och rensa......Lilla Ebba hann bada i sin lilla balja innan solen gick i moln på e.m Men på kvällen kom solen tillbaka, pappan for iväg på styrelsemöte med Fyrishov . Philip hjälpte pappan rensa ur poolen medans Ville körde balansgång runt poolen..... Sen blev det fotboll på Tv 4 och Ville satt såå snällt och tittade med mig,han ritade lite och så fika vi kvällsmackor.....Tur att han är en sån lugn och snäll liten kille nu när jag mår som jag gör..... Stickade nästan färdigt babyhuvkoftan i kväll bara huvan kvar...den kommer bli så söt.....hoppas hinna färdigt den imorrn så jag kan börja på en kofta till Tuva......imorgon skulle det tydligen bli dåligt väder.....= stickväder =) Härligt !! så nu vill jag önska alla en riktigt Godnatt <3 nu ska jag spela Word Feud =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar