Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 31 augusti 2012

Ännu en vecka......







har gått i världens fart.......Nu har Lilla Hjärtat gått 2 hela veckor och än så länge verkar han tycka det är skoj.....när han gick på lekis så ville han ju inte gå....tyckte så synd om honom då.....så det är så skönt att han tycker det är okej....vill ju att han ska ha det bra och trivas....Våran Lilla Solstråle....är så Glad att vi har honom, om inte annat så ger han mig så mycket nu när jag har det som jag har...... Usch vilken blöt dag det varit idag....men varmt ändå.....satt i uterummet och stickade på dan,innan Hem till Gården började....Gjorde mig en så himla god omelett med kantareller.....gott gott......sen va det dax för Lill Hjärtat och hämtas vid skolbussen som Titt hjälper oss med.....och han va så himla go och glad när han kom hem,käkade mellanmål och sen satte han sig att rita vid köksbordet...Fixade stekt falukorv,brunsås,stekt lök och potatis till middag.....efter middan kom Linnea, Tobias och Lilla Ebba hem efter att ha varit hos Tobias ett par dagar.....beställde ju väskan till min stickning idag,hoppas den kommer snabbt och så shoppade jag garn i garnlådan på Facebook......ett rosa bomullsgarn till ngn av småtjejerna...dom är ju helt plötsligt 4 stycken nu......sen är jag nästan klar med vintertröjanummer fyra.....näpp nu lite Word Feud och sen försöka få lite sömn....Natti Natti alla rara,goa =)

1 kommentar:

  1. Kul att du tog tag i och beställde väskan :D Här har det varit strålande sol idag, så nog borde vi ha åkt till Uggen och jobbat...... Kram

    SvaraRadera