Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 21 augusti 2012

skit...skit.....skit.....








nu känns allt bara sååååå drygt.......vet ju att läkarna är duktiga......men jag är lika skiträdd för det,och jag får väl allt det där som inte ska hända under och efter operation,har ju inte haft turen på min sida precis i denna sjukdomskarusell.....när jag kom hem efter sjukhusbesöket hade jag fått så gottit garngodis i brevlådan.......mysiga nystan i härliga färger.....i dag kom Linnea,Tobias och Lilla Ebba hem igen efter en vecka hos Tobias.....Lilla sötnosen Ebba va hon växer på en vecka....Imorgon fyller Pappa (silverryggen) hela 54 år så då blir det kaffe på kvällskvisten......imorgon hoppas jag att få ro att sticka lite har inte haft ro i kroppen senaste dagarna.....sen är det magnetröntgen på Torsdag för resten av kroppen och inre organ...och så är det dax för en ny vända oro om cancern vuxit eller om det har kommit nytt.....nä nu ska jag spela lite Word Feud och sen sova om det gå.....tankarna är inte nådiga ikväll....
)

8 kommentarer:

  1. Kram!! Hoppas du får ro snart och att du får må bättre!!

    SvaraRadera
  2. Kikar in hos dej innan jag stänger locket på den häringa mackapären.Du har all rätt att känna dej som du gör....låt bara inte svårmodet ta överhand.Det finns ett ljus i andra ändan av tunneln...vägen dit kan kännas lång men du ska se att du fixar det.Styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Styrkekramar
    Tomtan

    SvaraRadera
  4. Låt inte tankarna ta över! Tänk lite och släpp sen! Du fixar detta. Du är stark! Vill så gärna träffa dig, men jag är hos dig i mina tankar. Kram. Kerstin Kastberg

    SvaraRadera
  5. Du imponerar!!!
    Sänder en obegränsad mängd styrkekramar.

    SvaraRadera
  6. Många styrkekramar
    Kerstin F

    SvaraRadera