Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 18 augusti 2012

Jag blev sååååå glad.....Gulliga Pappan.....




Pappan va in och fixade en ny micro i förmiddags eftersom våran brann för några veckor sedan,så gammal va den inte men när den höll på att värma o'boy mjölken så började det lukta tokbränt så det va bara ut med skiten.....men då när han kom hem så hade han köpt en liten laddningsbar Electrolux dammsugare....Åhhhh blev så glad ....är ju en städnörd så den va perfekt till mig....hatar smulor under fötterna och damm i vrårna =) Gulliga Pappan han vet vad som gör mig Glad....så nu har Städfreaken mer redskap att köra med =) Calle har varit här hos sin Morbror Ville och lekt,min Sötnosar......näpp nu en kopp kaffe innan duschen och kvällsmyset =)

2 kommentarer:

  1. Illa att micron brann men bra att det inte spred sig! Hoppas den nya uppför sig bättre, kanske bra med brandsläckare som granne till den...
    Jag förstår att du gillar Ergorapiden, jag har haft en. Men den passade inte mitt långa hår, fick hela tiden hålla på och lirka bort sånt från borsten, morr.
    Killarna ser för roliga ut, som minimänniskor i de stora vilstolarna!

    SvaraRadera
  2. Du och städningen :D och jag gör allt för att undvika den.... KRAMEN

    SvaraRadera