Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 5 augusti 2012

Solig, Blåsig, Söndag.




varför ska det blåsa så när det äntligen blir sol.......skulle ha varit ner på marknaden idag som Malin stod med allt sitt virkade och mina små mössor =) fick några sålda av dom =) men känner mig inte riktigt fit for fight,mår inget vidare nu när tisdagen närmar sig......Va iallafall över och gratulerade våran Titt som fyller på Tisdag när jag läggs in......sen blev Sara,Tuva,Isak Mia & Zacke kvar på mat som bjöd på Grillad kassler,färsk potatis,min egna kalla sås och grönt.....sen på kvällen kom Syster Yster över ett tag och tjattrade lite och klämde på Lilla Ebba som kom hem tidigare på dan idag.......så inte blev det värst mycket stickat idag heller......imorrn blir det en förberedelsedag så allt ska funka här hemma när jag läggs in....så man slipper komma hem till en katastrofzon........fick en så fin handduk av Zacke idag från Älgparken.......

5 kommentarer:

  1. jag ska hålla tummarna stenhårt för att allt ska gå bra.jag är glad att ha fått dig som vän!på sommaren sitter du ute o stickar då?

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna och hoppas att det blir ett positivare besked denna gång. Ibland kan livet kännas hopplöst, men så kan man få det där lilla halmstrået som gör att man orkar.
    När jag läser din blogg läser jag om en kvinna som har tron på att allt ska ordna sig och jag tror ( utan att vara religiös )att tron på saker är så viktig att den kan förändra. Jag önskar dig allt gott.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att vi är många som skulle vilja följa med dig och hålla handen när du läggs in för undersökning. Men vi får stå utanför istället och hålla våra tummar. Lycka till! Vi hörs. Kram Kerstin Kastberg. <3

    SvaraRadera
  4. Håller alla tummar och tår för dig på tisdag.
    Allt blir bra!
    Nästan grannar.

    SvaraRadera
  5. Jag känner Dig inte annat än genom Din blogg. Önskar dig positiva besked från läkarna och att Ditt gamla jag med all ork ska återvända (som jag förstår Du måste haft - med 10 barn!)
    För mig har min kristna tro blivit en fast grund att stå på när det varit jobbigt - vill därmed önska Dig det bästa - Guds rika välsignelse och beder om Ditt tillfrisknande så att Du kan vara den mamma och hustru som familjen så väl behöver. Kramar//Leena-Karie

    SvaraRadera