Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 21 augusti 2012

Ledsen & låg

ja då har jag varit till Neurokirurgen dr Hans........Hoppet är ju det sista som överger människan och jag hade nog hoppats på att få beskedet att det inte skulle behövas göras ngt med tumöen......Men icke....den hade vuxit på sig rejält och i den takten så blir den svårare och svårare att operera....så i slutet av september blir det operation för att ta ut klumpen......sen ska ju allt synkas ihop med mina cellgiftsbehandlngar och dyl.......åhhhh allt blev så drygt.....bara tanken på att opereras blir jag så ledsen av...är ju som sagt livrädd för allt sånt där......nä nu blir det en kopp kaffe innan kvällsgöromålen......suck.....suck......

9 kommentarer:

  1. Men..... Vet inte vad jag ska säga.... Håller tummarna för att du får göra de snart och att de går bra KRAM

    SvaraRadera
  2. Men å! Skickar massor med styrkekramar! <3
    Mia P

    SvaraRadera
  3. stort <3 ger jag dej min goa fina vän<3<3<3

    SvaraRadera
  4. Ja så klart att du blir lessen när du förstås hade hoppats på ett annat besked... Hoppas nu du kan få styrka och mod att tänka att du verkligen "längtar efter" att få bort den. Den ska inte vara där! Vi lever i en tid då läkarna nästan kan göra under och det ber jag en stilla bön om att de ska göra med dig också. Önskar att du kan slappna av och lita på det! Stor kram från grannen E

    SvaraRadera
  5. Lilla gumman....det var inte bra,det förstår man ju,men läkarna är så duktiga i dag.Du ska se att allt kommer att gå bra.Du måste tro på det ♥
    Tänk på Marie Fredriksson från Roxett.Hon har ju gått igenom något liknande.Styrkekramar till dej.Samla krafter och ha de skönt med din familj.♥♥♥

    SvaraRadera
  6. styrka till dig, din stora familj får vara din medicin.

    SvaraRadera
  7. O vad ledsen jag blir för din skull. Förstår att du är ledsen också. Men vi får hoppas o tro att det kommer att gå fort till operation o att det ska bara bli bättre efter, läkarna är så duktiga i dag. Du får all min styrka o energi se till att samlar vad du kan av all vi skickar dig vännen. Kramar Beijan

    SvaraRadera