Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 26 augusti 2012

Söndag och jag längtar till Måndag,Tisdag och på DHL......




som tydligen är dom som ska leverera  dom mjuka goa till mig...?? Hoppas dom kommer imorrn...det tråkiga och jobbiga är ju att svaren på röntgen på alla cancermonstren kommer i början på veckan också =( Dagen har gått i ett lugnt tempo.....det har ju regnat nästintill hela dan....pappan kom hem på eftermiddan också och va såååå nöjd med sin insats i rullskideloppet i Trollhättan.....det tyckte han va roligt så nu blir det nog mer sastning på det än den där tråååååkiga fotbollen......Linnea gjorde en smarrig kycklinggryta till middag den va jättegod. Sen blev det planering inför veckans aktiviteter,vi brukar pappan och jag stämma av kalendrarna på söndagskvällen eftersom pappan har så mycket viktiga möten på jobbet....och jag har alla mina besök på sjukhuset och behandlingar.....man får tom boka in veckohandlingen....trodde vi skulle kunna handla Onsdag kväll,men icke då har pappan styrelsemöte med Fyrishovs Äventyrsbad......i dag har jag stickat på en bluffis som jag trodde skulle bli klar på kvällningen,men jag blev för trött för att fortsätta..blev ju inte många timmars sömn gångna natten......Nä GODNATT ALLA GULLIGA =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar