Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 16 augusti 2012

Lilla Hjärtats första dag och doktorstiden kom per brev.....



köpte ett så härligt rosa garn igår som jag hoppas dimper ner i brevlådan snart =)

Lilla Hjärtat va nöjd när han kom hem efter att blivit hämtat av pappan ute vid bussen....han va så nöjd och glad över sin första dag i skolan =) linnea som just nu är hemma hos Tobias va hem en snabbis och hämta nya kläder innan dom skulle fara över till Åland några dagar med Tobias mormor så då passa jag på att snosa på min Lilla Ebba .....med posten i dag kom en tid (som jag bävat för) till neurokirurgen så på tisdag ska jag och höra hur dom tänkt sig operation el. strålning...usch får ont i magen och blir rädd  när jag får brev eller det ringer från Ackis.....ger ju bara tråkiga besked....bävar verkligen för vad som ska göras med skallen....känns så otäckt just med huvudet...... I allafall blev jag klar med bluffolle nr 2 och fortsättet med en marinblå =) näpp nu ska jag sova ...tror jag.....för idag har jag mått så illa och varit så himla trött....tänker och gnager för mycket i tankarna nu.......önskar att allt hade varit okej efter röntgen,men men Det som inte tar kål på en...härdar.....

1 kommentar:

  1. Vilken lättnad att första skoldagen gick bra. Den har så stor betydelse för fortsättningen! Helt fantastiskt att din familj har hela 10 barn som börjat skolan...
    Det borde väl kännas som en bra prestation?! Vissa har ju tom slutat och fått barn i sin tur... Du lever verkligen mitt i livet, trots att du är svårt sjuk! Jag hoppas av hela mitt hjärta att du trots tråkiga besked, oro, jobbiga behandlingar ska komma ut någorlunda välbehållen och frisk en dag! Kramar i mängder till minn Starka Betty!

    SvaraRadera