Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 2 augusti 2012

Usch nu börjar oron och ängslan göra sig påminda.....





känns i själen nu att det börjar närBma sig inläggning igen.....och oron över vad som kan visa sig på alla undersökningar igen....:...Nu vill jag bara ha lugnt runt omkring mig,känner stressen i skallen.......usch vad jag hatar detta........kan inte sluta tänka på skiten......I dag har pappan,Philip,Julia,Ville och Micke med sina kids varit iväg till Åland på en dagstur och dom hade haft det så mysigt med sol och bad.....Jag hade Mia och Zacke + hemlig gäst här på dan.....Mysigt besök.....<3 vi hade ju fint väder vi också här hemma men varför ska det blåsa så.....så idag har vi varit ute hela dan,jag gick in först vid 20.00 skönt......Fick ett paket från Buzzador idag där man fick testa nässpray mot snarkningar....det ska bli skoj och se om det funkar........Stickar vidare på Lill Ebbas huvkofta och den blir så fin i rosa..... Hoppas man får sova inatt för nu känns magsvidandet igen......varför jag....... Puss & Kram på er.........Just ja mönstret på tröjorna med trekantsmönstret har jag inte nerskrivet,har det i huvudet.....tyvärr......Ta vara på varandra <3

3 kommentarer:

  1. Tröjan ser ut att bli jättefin, som alla dina tröjor blir.
    Hoppas det går bra med undersökningarna.
    Styrkekramar.

    SvaraRadera
  2. Massor med styrkekramar till dej♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Ja då får jag njuta av dem på bilderna i din blogg. Kram Monica

    SvaraRadera