Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 22 augusti 2012

Varför....varför......varför......


maler i skallen.....hela natten har dom orden funnits i skallen....kunde väl fått slippa denna operation...... Ja usch....Men idag ska det tänkas på annat...PAPPAN I GULA HUSET I FUNBO fyller 54 år idag....HURRA HURRA .... Min trygghet här och nu <3 Emma va också med för att höra min dom hos neurokirurgen i gpr,är så glad och tacksam för att hon kan följa med på såna där tuffa grejer...hoppas att hon följer mig till sjukhuset när det är dax för inläggning.... Fixade en smarrig kantarell omelett nu till lunch,så god....näpp nu ska det kollas på Hem Till Gården sen ska det fixas till pappans födelsedagskalas =)

6 kommentarer:

  1. förstår att du har det jobbigt vännen<3 önskar att man kan göra nått men tyvärr så är det nått du måste genomgå själv, men med allas vårt stöd så klart. Kramisar<3

    SvaraRadera
  2. Omeletten ser så otroligt god ut, känner nästan doften....
    Att ha en anhörig med som stöd i jobbiga situationer är guld värt. Hoppas att Emma eller någon annan kan vara delaktig när du läggs in. Ord är så lama och jag skriver som jag tänker med min dementa hjärna...
    Kram och önskan om lite ro från allt elände!

    SvaraRadera
  3. MMMM....det dofta gott och vattnas i munnen.
    Grattis till pappan från en främling....Det är bra att du har Emma.Man ska ALLTID ha någon med sej när man ska träffa doktorn,när man har ett"monster" i sin kropp.Min son var med mej när jag hade min fight med "monstret".
    Styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera