Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 14 augusti 2012

inget samtal än idag.......






Usch hoppar till varenda gång telefon ringer och tror att det är från Ackis.......usch de är hemskt att vänta så här och inte ha en aning om vad dom planerar doktorerna.....men jag har bett om ett samtal där för och nackdelar ska diskuteras om strålning eller operation....Usch sen börjar den där tröttheten och mattheten slå till,som om man blivit överkörd....Annars har de varit en okej dag...Mia och Zacke kom på eftermiddan...och älskade Syster Yster kom hem från sin utlandsemestet och jag fick så fina saker därifrån...Gulliga Yster...I morgon hoppas jag på att få lite roligt i brevlådan.......Faster Titt kom in med en stooooor korg med kantareller som dom varit iväg och plockat i Rasboskogarna,så nu börjar de bli en hel del i frysen till vintern,så gott. Stickningen har inte fått röra på sig så mycke idag ...är så trött så ögona nästan slår igen när jag sätter mig med stickningen.....hoppas få jobba på med det imorrn har ju så mycket att sticka till vintern....GODNATT ALLA GOA MÄNNISKOR !!!

1 kommentar:

  1. Gomorron vännen! Hoppas du fått sova inatt. Va härligt att få så mycket kantareller, önskar att jag visste nått ställe man kunde plocka på här oxå, det kommer säkert fram nått ställe när man är ute o strövar på=)
    Nu på morgonen har vi haft en före detta arbetskollega här som ska ge oss ett pris på en värmepump, vi måste intallera en sån innan nästa vinter för vi tycker att det va kallt på övervåningen nu i vinter som va. Senare idag ska jag nog gå till en kompis o gratta henne, hon fyllde år i slutet på förra månaden men då hade vi semester o du vet ju hur det, man hinner ingenting tycker jag haha. Har köpte en flaska Per Morbergs rose till henne=)).
    Ha en fin dag gumman. Kramelikram<3

    SvaraRadera