Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 8 augusti 2012

Njuter av att vara hemma även om det finns idioter som ger en gråa moln ......


bb



                                                    



men jag hoppas dom mår bra av att vara elaka......Tänk att det alltid finns såna som inte kan låta saker vara och allra helst sånt dom inte vet ngt om,jo dom vet ju faktiskt ganska mycket om hur mina föräldrar betett sig.....och det kommer jag aldrig någonsin förlåta dom för ,som föräldrar ska man väl vara ett föredöme för sina barn eller...Jag hoppas att mina barn aldrig ska behöve uppleva det jag gjort med min mor & far....Nog skrivet om det....Det va otroligt skönt att få åka hem idag...men nu är det en orolig väntan över svaret på om cancern  ökat eller spritt sig och om den i huvudet inte blivit större och att det inte upptäcks fler tumörer i skallen.....men då är ju detta bara halva kroppen som jag får svar på, för den 23:e augusti ska nästa röntgen gå av stapeln...Ville blev kvar en natt till hos Mia den lilla spjuvern,längtar sååååå efter honom....så jag får snosa på lilla Ebba istället..Ikväll stickar jag det sista på Ebbas huvkofta och snart,alldeles snart är den färdig.......nä nu ska jag ta ngt att äta och sätta mig att sticka en stund till innan kudden ropar....är skittrött i kväll..blir så ledsen av att vara inlagd på onkolog/endokriavdelningen...... Ta hand om Varandra.......

1 kommentar:

  1. Fy, vad jobbigt för dig med massa elakt förtal - du har väl nog med det dur har!

    SvaraRadera