Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 8 augusti 2012

TACK FÖR ALLA GOA PEPPANDE &RARA KOMMENTARER =)







Dom gör mer nytta än ni tror......Jag hade väl aldrig kunnat drömma om för ett år sedan att jag skulle hamn i de situationen jag är i,i dag......Hade ju precis bytt arbetsgivare efter 32 år i kommunens tjänst och börjat på min bästa arbetsplats ever,supergoa arbetskamrater och trivdes som fisken i vattnet....jobbade halvtid med tid till familjen och min STORA HOBBY....STICKNINGEN......Ville hade börjat på lekis,ja allt va så himla bra.....och så slår detta ner som en bomb...cancer dessutom 2 helt olika sorter och som har infiltrerat hela kroppen...ja mycket har man fått vara med om och det är inte över än då dom inte vet vad den i hjärnan är ......dom kan inte se om det tillhör cancer 2 eller om det är ännu en cancersort....Och nu ska man vönta igen på alla resultaten och svaren på proverna hur det står till i kroppen......och det ör så jäkla jobbigt.......så då kommer ju alla funderingar ,varför jag ? och som grädde på moset så har man så idiotiska släktingar som bara pratar SKIT om sånt dom inte har en aning om Ta reda på fakta och inte bara från förövarna,utan från oss Offren......SÅ DÅ SKA NI BARA VETA HUR MYCKET ERA GOA ORD BETYDER.......DET BETYDER SÅÅÅÅÅ MYCKET =) EN STOR VARM KRAM TILL ER ALLA <3

13 kommentarer:

  1. Du är värd all uppmuntran som finns, bästa Bettan. Kan inte förstå hur du kan hålla humöret uppe trots allt skit. Lägg ingen energi på dina knäppa släktingar, de är inte värda ett dugg i mina ögon. Den som verkligen ska vara stolt över sej själv och sin familj är du!!! Massor med kramar.
    Monica

    SvaraRadera
  2. Du är bäst. Kramar i massor o hoppas din dag blir en solskensdag Beijan

    SvaraRadera
  3. Kram till dej gumsan! Du är en riktig kämpe! <3

    SvaraRadera
  4. Åh...men åh....är det släkten som är värst... helt otroligt!!
    Som sagt känner jag inte dig..... MEN jag känner MYCKET för dig.
    Förstår dig mycket väl att du inte vill ha med dem att göra.
    De avslöjar sig verkligen själva..... Det måste vara människor helt utan känslor, empati och respekt.
    HUR kan de börja bråka med dig i den situation som du är...
    Nej jag behöver inte veta.. men vi är nog många som förundras.

    Massor av styrkekramar från
    Margareta
    du är med mig i mina tankar...

    SvaraRadera
  5. Oj, glömde visst att skriva att dej var jag, Cattis, som skrev kommentaren om att du är en kämpe... :)

    SvaraRadera
  6. Gumman jag vet hur det är, släkten kan vara rena pinan;( o varför måste dom hålla på så nu när du har det som jobbigst ändå, håller med dej IDIOTER kan inte bättre säja. Tur att du har en sån underbar stor familj som jag har förstått stöttar dej till 500% o mer därtill. Jag hoppas att proverna är positiva denhär gången. Ha nu en fin Torsdag även om det är dax för cytostatica igen(Usch) tyvärr ett nödvändigt måste.

    Miljoner styrkekramar till dej vännen.<3<3

    SvaraRadera
  7. Strunta i släkten och koncentrera dig på de som bryr sig istället. Lägg din energi på sånt som är trevligt och som gör dig glad, men det vet du väl redan.

    Styrkekramar i massor
    Yvonne

    SvaraRadera
  8. Jag tror jag vet vad du pratar om. Är inte drabbad själv, men är i kontakt med flera som är drabbade av föräldrar som inte borde blivit föräldrar.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  9. Jag har läst om dina monster många gånger och först nu slog det mig att det låter som rena deckaren. Läkarna är detektiverna, monstren är bovarna och du är den ockuperade individen. Skruvat, eller hur? Läkarnas vita rockar är ju snarlika deckarnass trenchcoats...

    SvaraRadera
  10. Förstår att det är jobbigt att vänta på provsvar, tycker att du är helt fantastisk! Fin familj har du också Elisabeth, lägg ingen energi på de andra småsinta människorna omkring dig.

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  11. Ta det lugnt...och ödsla inte din energi på släkten.
    StickLena har rätt.Du är ockuperad.
    När jag fick besked om min cancer så skrev jag i min blogg att jag hade blivit invaderad av en utomjording, du och läkarna har en mindre bataljon med utomjordingar att kämpa mot.
    Kramar i massor.♥♥♥

    SvaraRadera
  12. Kära lilla söta Bettan! Ta ingen skit från någon, nu ska du bara tänka positiva tankar. Vi höll också på att gå i en fälla, men blev misstänksamma pga underliga omständigheter.
    Skitpratare finns det överallt o man blir ledsen, man får tänka på att det bara är du som innehar den sanning du lever efter. Kraft o mod o styrka från grannen Fårtanten.

    SvaraRadera
  13. Många kramar!!!!! Idioter i ens närhet finns de för många av, tyvärr.... Blunda för dem och tanka hos de som ger dej hopp!!!!

    SvaraRadera