Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 29 augusti 2012

Usch i dag kom det brevet..... jag inte vill ha......

KALLELSEN TILL OPERATIONEN FÖR BORTTAGANDE AV TUMÖREN I SKALLEN !!!!!!!

Jag vill inte....Jag vill inte.....Jag vill inte.......är så himla skraj......MEN jag vet att det måste göras........man går som  nån sorts vakuum och har svårt att kocentrera sig.....tankarna ramlar bara tillbaka på vad jag ska göra om några veckor..... Annars har dagen rullat på ....Ville följde med Linnea och Tobias när dom åkte hem till Tobias i några dagar.......Pappan va på styrelsemöte med Fyrishov så det blev en lugn kväll hemma,stickade klar Bluffisen och fortsatte på Ronjas vintertröja......imorrn är det besök på Sjukhuset igen.......näpp nu ska det spelas lite Word Feud......Godnatt Sov Gott & Dröm Sött <3

5 kommentarer:

  1. Förmodligen är tanken bakom op att rädda dig från att bli mer än "stickgalen".... Att du kan fungera så pass bra med en sådan inkräktare där kroppens styrcentral finns förmånar mig oerhört mycket, du är nog en mirakelkvinna (ja att du fått 10 barn är ju ett tecken bara det). Kämpa på min kära Betty!

    SvaraRadera
  2. Du kommer att fixa det här!!!! Styrke Kramar

    SvaraRadera
  3. Massa kramar till min mamma! <3 ring mig idag när du har tid. <3

    SvaraRadera
  4. Du klara det ska du se.Det svåraste är att vänta.
    Styrkekramar i massor ♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera