Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 20 augusti 2012

Törs inte själv......

                                                       

                              


så det är tur jag har min Faster Titt och Farbror Boman som kan ta med mig på lite shopping,jag törs inte åka iväg själv då det är som det är .Vi va in till KappAhl för att kolla på lite till Ville,men de va inte så mycke där som han inte redan har av sånt som han gillar,blev två par jeans en t-shirt och strumpor.....en sjal till mamman...och en tröja till Philip....Sen tog vi en sväng in på Rusta och köpte lite smått och gott,och så hitta jag två x-box spel till killarna.....när vi kom hem bjöd Titt påkagge och chokladbollar...mums.....sen gick jag in för att förbereda lunchen och kolla på ngt jag saknat hela sommaren...Hem Till Gården.....När jag gick och hämtade posten så låg det en härligt mjukt paket i brevlådan...en mysig överraskning.....så fina mjuka nystan till tjejernas vintertröjor....Sen vid två kom lilla Hjärtat hem från skolan som Titt hjälpt till att hämta hem från skolbussen.....Vad gjorde jag utan Titts hjälp på dagarna,ungarna jobbar ju och har egna familjer....Älskade syster yster har ju också sin familj,så jag är så glad att jag har min Titt...imorrn ska hon få passa Ville när jag ska in och få min dom.....

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du får positiva besked i morgon.....så positiva som det kan bli efter omständigheterna.Tänker på dej och håller tummen.Styrkekramar i massor.♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Tänker på dej vännen. Sänder dej styrkekramar vännen<3

    SvaraRadera
  3. Jag är med dig i min tankar o håller dig i handen.. o ger dig styrkekramar.

    STOOOOR KRAM från Margareta

    SvaraRadera