Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 25 augusti 2012

Pappan har kommit i mål =)





Pappan åkte ju iväg i går eftermiddag till Trollhättan för att köra Alliansloppet i rullskidor och för ett tag sen ringde han och sa att han gått i mål......3 1/2 timme åkte han dryga 5 mil på.....Duktiga Pappan det va första loppet han körde på rullskidor.....här har det varit fullt fika ös på dan...Micke,Petra och lilla Ronja kom över och även Älskade syster Yster va över...hon passade på att gosa och snosa på Lilla Ebba......Hon är så go den lilla Ungen.......till middag fixade vi tacos idag...mumsigt gott va det......jag fortsätter sticka bluffisar så stickorna glöder......i dag gjorde jag något jag inte trodde jag skulle klara av...men jag beställde garn från Yarn Paradise....och de va ju ruskigt enkelt....och BILLIGT !!!!!!!! SHIT VA BILLIGT !!!!! Nu hoppas jag att det blir lika smidigt med leveransen........då kommer Yarn Paradise få många besök av mig.....och så skulle det levereras på 2 dagar =) näpp nu ska det tas en kopp kaffe och fixas iordning inför kvällen och lite tv-tittande och stickande........Ville stackarn börjar bli förkyld ,kändes varm idag på dan....Just ja höll på att glömma att Sara va ute och joggade och kom förbi på grötlunch också........

2 kommentarer:

  1. Du har full rulle runt dej hela dagarna ser jag.
    YP ska tydligen vara snabba i sina leveranser,antar att du beställt en hel del rosa.
    Ha en fortsatt skön helg,
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. En bra dag, som du så länge har förtjänat! Jag hoppas det kan räcka en dag till, åtminstone.
    Kram till dig, min hjältinna!

    SvaraRadera