Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 15 augusti 2012

En skön dag trots biverkningar från cytostatikan.....







Lilla hjärtat sov så länge idag så att till slut fick jag gå in och väcka honom.....Till lunchen kom syster och fick sig en kantarellmacka...mums......sen blev det lite tjatter,skönt att prata en stund......Åhh fick med posten idag den lilla kaninen och lilla nallen som jag köpte av en tjej på garnlådan på facebook och garnet jag köpte för att sticka till Kevin i vintertröjsmönstret som jag hittade hos en annan tjej....så mysigt att hämta posten när sånt där ligger i lådan......fixade pannkakor och sen blev det lite shopping till Ville Hjärtat......va till KappAhl och köpte 4 överdelar och på Stadium och fixa ryggsäck och gympapåse =) efter det for pappan iväg på fotbollsträning.....Ville va hos Calle under tiden och lekte.....och imorgon börjar våran Lilla Sladdis i första klass.....hjälp va tiden har gått fort.....mitt Älskade Lilla Glädjepiller börjar i skolan........Och jag har inte hört ngt från neurokirurgen idag heller....hua......bävar.......orolig.......skraj........stressad.....är vad jag är !! Sov Gott Goingar........<3

1 kommentar:

  1. syster yster Anna15 augusti 2012 kl. 23:45

    Tack så mycket för den goda kantarellmackan, den var så otroligt god. Pussar och kramar i massor från syster yster.

    SvaraRadera