Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 3 augusti 2012

Va bra att min blogg finns......


Det är så skönt att höra att det finns dom som läser min blogg och sen snackar skit.....och det roliga är att det är väldigt nära människor..........Men jag ska ta ett snack med er när jag orkar...Men en sak ska ni veta....och det är JAG VILL ALDRIG NÅGONSIN HA KONTAKT MED MINA FÖRÄLDRAR IGEN!DOM HAR GJORT SÅÅÅÅÅÅ MYCKET ILLA I MIN OCH MIN SYSTERS BARNDOM OCH SEN NÄR VI BLEV ÄLDRE......Vill ni ta hand om dom så gör det för jag kommer aldrig någonsin att göra det,men som det verkar så är en av dom snart ensam för den andra kilar vidare ......Och då har ni vunnit högsta vinsten som får ta hand om den......För mig försvann dessa människor från jordens yta för länge länge sen.....alllt det elaka dom har gjort går inte att förlåta.......NOG OM DETTA......I dag blev det ju så varmt ute att Ville och Calle badade hela eftermiddan i poolen och hade skitkul.......sov dåligt i natt pga av jobbiga tankar om nästa veckas utredning om min cancer som är både här och där =) I brevlådan i dag damp det ner så mysiga nystan från drops,ett gäng saffran =)

6 kommentarer:

  1. kan du lägga till mig på facebook
    åsa öberg

    SvaraRadera
  2. Meen.... Mår du (eller din syster) inte bra av era föräldrar så ska de inte vara en del av era liv. Blod är inte tjockare än vatten! Och så har ni varandra o du har en stor o, om intrycket stämmer, härlig familj :)
    Håller tummarna för alla utredningar som är på G.. Att de går som de ska.
    Och.. Låt dem klura ut ditt triangelmönster.. Nåt ska de väl göra, stickefolket ;)
    /Tina

    SvaraRadera
  3. Att folk inte kan låta bli att ojja sig över ens relation med föräldrarna. Vi kan inte välja vem som ska föda oss men vi kan välja vem som ska följa oss på livets väg. Jag bröt med min far när jag var 42 år, 5 år senare dog han i missär i en liten skiten lägenhet, han hade inte ens lakan i sängen. Det är inget tvång att umgås och älska sina föräldrar. Du om nån behöver din energi till annat. Välj om bland dina vänner med omsorg. Tänker på dig. Kram från skåne. Kerstin Kastberg.

    SvaraRadera
  4. Åh.. du goa människa.....
    som jag inte känner... men känner så MYCKET för och följer din trevliga blogg.. och känner MYCKET med dig och din sjukdom och håller alla tummar för dig.
    MEN även om jag inte har en aning om vad detta sk skitprat handlar om ... kan jag inte låta bli att efterlysa EMPATI OCH RESPEKT... Vart har det tagit vägen???
    Kusligt om elaka tungor ska behöva nå dig i en annars så bekymrat tillvaro.
    Många många kramar och hopp om bättring för dig
    Margareta

    SvaraRadera
  5. Det är du och din hälsa +din familj som är viktigast .Allt annat är ovesäntligt.Saffran garnet är underbart.
    Försök och inte bry dej om vad andra säger.....tror inte att dom skulle vilja vara i din sist just nu.

    Massor med styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Elaka tungor är bara sånt man ska försöka borsta bort. De är inte värda att ödsla energi på. Du har din underbara familj som bryr sig o tycker om dig för den du är. Vad andra tycker o tänker behöver du inte bry dig över. Du är bäst det vet du. älskar att läsa din blogg o älskar ditt sticke. Men blir ledsen av att du inte få leva som du vill. Kramar i massor att allt går bra för dig nu när du ska in.Beijan

    SvaraRadera