Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 12 augusti 2012

Ha ha ha ja det visar ju sig att jag verkligen gjorde rätt.......

som tog bort vissa från Facebook.......Då vill jag bara svara att tror du att dom som misshandlar och slår och plågar sina barn psykiskt med skrämseltaktik gör det så andra märker det ? Nä du det gjordes snyggt förutom en gång då min syster slogs med flugsmällaren så hon inte kunde vara med på gymnastiken på veckor....och så kallas min faster & farbror falska.....Hade dom hållit på med det dom gjorde i dagens samhälle hade dom suttit innanför lås och bom.... Och det dom sen gjorde mot oss i det vuxna livet ja du.......Ta hand om dom ni.....För tyvärr är det så att jag skiter i dom....och det är jag glad för att jag orkade göra.....DOM SKULLE ALDRIG SKAFFAT BARN !!!!! Men jag skiter i att ni tar hand om dom....fortsätt med det ni för nu är ni snärjda.....Håll i kassakistan bara......för den brukar dom vara duktiga på att lura av folk...Jag önskar er lycka till ......Men låt mig vara.....jag har inte gjort er ngt och som jag sagt hela tiden JAG VILL INTE HA MED MINA FÖRÄDRAR ATT GÖRA och att ni håller på och tjafsar gör ju inte saken bättre,snarare att man blir ännu mer äcklad....... Tack för kommentaren förresten den är väl sparad =) Och sen skriver du ATT JAG SKA TA REDA PÅ FAKTA !!!!!! VADÅ FAKTA ????? JAG BODDE JU FÖR SJUTTON MED DOM!!!!!SÅ JAG SKULLE INTE VETA HUR DET GICK TILL I MIN FAMILJ???? ANNVÄND HUVUDET MÄNNISKA OCH TÄNK PÅ VAD DU SKRIVER !!!!! ELLER ÄR DET SÅ ATT SKITSNACKET ÄR FAKTAN ?? JA JISSUS =)

3 kommentarer:

  1. Knasbollar, vem tror de sitter inne på faktan om inte den som vart med om allt?

    Och om vi bortser från allt sånt, vem tusan snackar SKIT om sina barn. Bara det säger väl allt tycker jag.

    Puss på min bästa mamma!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen Nu tycker jag att det går förlångt. Kan dom inte låta dig vara nu har dom ingen skam i kroppen för vad du går igenom. Det är sanslöst att det finns sådana människor. Det du behöver nu är kärlek o närhet från dina nära o kära runt dig. Inte en massa tjafs har dom inte fattat vad du går igenom så tycker jag att dom ska tiga istället. Men du har så många som älskar dig så försök skaka av dig dom. O vi finns för dig här det vet du. styrka o ömhet i massor till dig o din familj kramar Beijan

    SvaraRadera
  3. En massa styrkekramar till dej,så du orkar.♥♥♥
    Fy för hemska människor,

    SvaraRadera