Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 13 augusti 2012

Så här såg den rara kommentaren ut.....och inte kunde man stå för vad man skriver heller utan kommenterar anonymt FEGISAR !!

Tycker att innan du börjar skriva en massa saker för att få folks medlidande Så bör du ta reda på fakta. Tror inte att allt du skriver är sant om eran barndom. Ni hade era farföräldrar bodde mindre än 3 minuters promenade väg från ert föräldrarhem. Om ni var så dåligt omhändertagna varför gjorde dem inget då? Tror att om du inte lyssnade så mkt på din faster och farbror som är dig närmast så skulle du inte heller behöva utstå detta snack som inte kanske inte alltid stämmer. Tyvärr är dessa människor och defenitivt din farbror den falskaste människa som finns Han kan onekligen måla sniglar till elefanter. på Vilket folk det finns......
Ja ni ser ju själva intelligensen på denna kommentar.......finns det ngn som har faktan hur det va så är det nog min syster och jag...Ja vi bodde när min Farmor och Farfar som vi inte fick gå till för våran mor..........Så dit in smög man när modern jobbade,min Faster som ni kallar falsk har nog ställt upp mycket på er alldeles för mycket som det visar sig nu.....Jag tycker ni är fega som inte törs ta detta face to face.....Ni är mer välkomna att komma och snacka om ni vill istället för att snacka bakom ryggar.....jag har aldrig snackat bakom ryggen om detta ämne då jag helt och fullt står för det jag skriver....JAG VILL INTE HA MED MINA FÖRÄLDRAR ATT GÖRA!!!!Mina föräldrar har förbrukat sitt föräldraskap för länge längesedan !!! Törs stå för vad ni säger istället !!!
Over and out
Anonym
på 2012-08-12

4 kommentarer:

  1. Vilka människor det finns. Usch på dom! Mamma <3 / Julia

    SvaraRadera
  2. Vilken soppa Du. Men den som inte varit med/drabbad ska enbart hålla tyst. Liknar sandlåde nivå på de som skriver så och sen inte vågar säga rakt ut face to face. Försök nu att enbart koncentra dig på ditt/och din egen gooa familj.
    Du behöver alla dina krafter till din behandling. Over and out.

    SvaraRadera
  3. Vet hur svårt det kan vara när en föräldrar bara behandlar en som skit. Plus att det är ingen rolig brytning med ens föräldrar. Min sambo har också brutit med sin mor och bror pga en massa lögner och snack som inte liknar något. Bry dig om dig själv och din familj, dvs mannen och barnen, barnbarnen. Dessa är glädje ämne i livet. Kan man skriva åsikter på nätet så bör man kunna stå för dem! många kramar.

    SvaraRadera
  4. Usch vilka idioter det finns, du har ju så att det räcker ändå. Kram till dig Mamma<3 /mia

    SvaraRadera