Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 8 augusti 2012

Jag säger å de '

låt mig få vara och kalla mig inte för falsk,bara för att jag inte vill ha kontakt med mina idioter till föräldrar som höll på att förstöra mitt och min systers liv......Vill ni och ni vet mycket väl vilka ni är ha kontakt med dom som kallas mina föräldrar så får ni ha det bäst ni vill...MEN JAG VILL INTE HÖRA SKITSNACKET....Ring gärna till mig om ni vill höra vad jag tycker om dom.....Orkar inte lägga ner energi på puckona,JAG HAR NOG MED MITT !!!!! Och min syster kan även hon berätta vad det är för folk Men kom inte och gnäll sen när ni blir lurade som dom gjort med en massa folk......JAG BLIR SÅ LESS PÅ MÄNNISKOR SOM INTE VET NÅGOT OM NÅNTING!!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Tur att du har en massa andra som vet. <3 lite konstigt om de kallar dig falsk om de inte ens kan ta det face to face... Och som jag alltid sagt, det är alltid förälderns ansvar att ha kontakt med sina barn! Att inte ens bry sig när ens dotter blir sjuk... Galet.

    Tur du har alla dina hyfsat vettiga barn! ;-) puss på mamman! <3

    SvaraRadera
  2. När föräldrarna att vara bedrövliga så känns det hemskt men vad ska man göra? För man ska inte ta hur mycket som helst bara för att det är ens föräldrar och jag har full förståelse för att man bryter med dem. Hoppas att du orkar med allt och sänder styrka till dig, det är roligt att läsa din blogg. Många kramar.

    SvaraRadera
  3. Stå på dig det är bara du o syster som vet fakta. Kramar Beijan

    SvaraRadera
  4. Du behöver all din energi till att klara dagen.Försök och inte bry dej,stäng dina sinnen för sådana människor.Du har så mycke kärlek runtomkring dej,
    Härligt att dom har gott kaffe på sjukhuset,det är viktigt.
    Välkommen hem.
    Styrkekramar ♥

    SvaraRadera