Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 15 juli 2013

Ännu en dag i smärtans tecken.......

shit va drygt det ska vara ... kollade i munnen och det är 10 blåsor som jag kan se på och under tungan...och dom gör ngt för grymt ont.... ändå lyckades jag pina i mig en halv kyckling file och lite ris,men det är så tårarna rinner för det gör så ont..... näringsdrycken fick bli kvällsfikat....Glassbilen kom och tutade på eftermiddan och då inhandlades sunborn för att ha ngt gott....men även glass gör ont på blåsorna.....skönt det snart är Onsdag så jag får visa tjejerna på mottagningen och se vad dom säger..... dom kanske har nt magiskt som tar bort blåsorna..... annars har det varit en okej dag... Pappan tog barnen Philip & Ville och barnbarnet Kevin för lite husvagnsliv i Östhammar några dagar...resten av familjen är hemma....Julia stackarn har blivit jätteförkyld..... har stickat lite idag på Ericas tröja.....så fick jag hem lite smågott från Ulla's Ulletuss ...lite nålar,sax m.m sånt som behövs..... har suttit i uterummet idag för ute har det blåst nästan storm...... och mina tomater börjar mogna...kul......nä nu blir det myslådan....men först lite Word Feud...

5 kommentarer:

  1. Ajajajajajaj fy fasen för sånt elände :(
    Hoppas de kan ge dig någon lindrande salva eller något att skölja munnen med <3

    Styrke kram

    SvaraRadera
  2. HEJ
    Inte roligt men sådana blåsor i munnen.
    När jag får små blåsor i munnen, vilket inte är så ofta men min mormor sa till mig vid att tillfälle att ta vademecum vatten. Droppa några droppar i ett glas med vatten och gurgla detta några gånger varje dag. Ett gammalt trick tydligen men det fungerar för mig. Kanske kan det hjälpa dig vem vet. Måste säga att du stickar underbara barnplagg. Vad för mönster använder du? Jag skulle vilja sticka sådana till mitt barnbarn men de mönster jag använder blir aldrig bra men det är kanske mitt fel :)
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  3. Tycker så synd om dej.Hoppas att du får några tips på mottagningen som kan lindra.Du måste ju kunna äta för att få ork att kämpa mot monstret.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får hjälp för dessa hemska blåsor.
    Det måste vara så ledsamt att inte kunna äta.
    Många varma hälsningar.
    Anna

    SvaraRadera
  5. Jaa man finner inga ord till dej min vän♡...Gunilla

    SvaraRadera