Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 19 juli 2013

Nu har jag haft dessa värkande blåsor i 4 veckor

och det kommer upp nya hela tiden......hittade en till som på G och nu på högersidan av tungan...... ja jobbigt är det.... Tack Lena för tipset om frusna banner...... trodde jag skulle kunna käka honungsmelon men det gjorde skitont på blåsorna....i dag va det stora handlingsdagen för pappan och det skulle handlas till våran lilla sammankomst "Syskonträffen"....som vi ska ha här hemma imorrn kväll.....då vi bjudit hem våra barn utan respektive och barn för att få njuta av dom i eget majestät..... Pappan och jag har klurat på en rolig tipsrunda och pappan har fixat 5-kamp =) tänkte lägga grunden till en ny tradition som en rolig kväll för enbart dom 10 syskonen .... äta gott och dricka gott ..... idag fick även Ville en sprillans ny cykel....va en väldigt lycklig kille här på eftermiddan...fick hem mina fina pennor frånPen-Store....så kul att ha riktigt fina pennor när man skriver i almanackan m.m Natten som va blev det inte så mycket av sömn....vaknade stup i kvarten av värkande mun....nu har jag tagit en Ipren för att dämpa lite av värken så jag kanske får några timmar på kudden....annars får jag hämta stickningen till myslådan.... men nu först Word Feud.... önskar er alla en God Natt











rillans ny cykel,som han trånat efter.....så efter storhandlingen for pappan och Ville in och hittade och köpte en fin ny cykel... snacka om lycklig liten kille ....han har varit ute och cyklat heeeeela kvällen...idag fick jag även hem fina färgpennor från

5 kommentarer:

  1. Usch va jobbigt du har det vännen. Hoppas ni får en trevlig kväll imorgon men alla "barnen".

    Natt natt fina vännen. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Vad tapper du är som önskar alla en god natt när du har det som du har det. Det blir säkert en fin kväll för er o era barn när ni samlas. Barnen är den rikedom man har. Hoppas att du får några timmar att vila huvud o kropp i natt Kramar till er alla 12.

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en underbar dag med alla era barn! Trist med dina blåsor och att du inte kan sova så mycket som du behöver. Kram <3

    SvaraRadera
  4. Anette Hjulfors20 juli 2013 kl. 21:45

    Läser din fina och intressanta blogg varje dag. Hoppas verkligen att du slipper de hemska blåsorna snart.har själv också 10 barn födda mellan 1978-1997.Min mamma och jag fick 2 barn nästan samtidigt.kramar till dej.

    SvaraRadera
  5. Jaa söta du..hoppas ni haft en trevlig dag med era barn♡Gunilla

    SvaraRadera