Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 6 juli 2013

Äntligen har Pappan semester och det firar vi med Stora Kyssdagen

PUSS PÅ ER !
Ja det ska bli skönt att pappan blir hemma nu och kan hjälpa till med vardagen och vi kan mysa och få lite lugn och ro från alla måsten..... Mina sjukhusbesök är ju inte så många nu under sommaren även om jag står på cellgiftsbehandling med Afinitor..... det blir i Augusti allt sätter igång igen med röntgen,läkarbesök m.m så det blir att njuta här hemma i våran ubderbara trädgård..... ja jag är nöjd med att "bara" få vara här hemma.... tyvärr så orkar jag inte flänga omkring så värst mycket pga cancerbehandlingen....och biverkningarna jag fått tack vare den..... men jag har min fina familj,älskade man och sist men inte minst STICKNINGEN =) så jag är nöjd med livet..... Pappan har fixat veckohandlingen på förmiddan och nu är han in med Ville till leksaksaffären för han bad sin pappa så snällt att åka och köpa Vattenspruta elker vattenpistol =) sen blir det bad för dom som vill i 26 gradiga poolen.... nä nu ska jag försöka få i mig lite kaffe.... så jobbigt med blåsorna ..... går ju inte att käka..... så saftsoppa blev räddningen till lunch idag.... kom ihåg att dett är Kyssdagen idag !!!! PUSS PÅ ER



3 kommentarer:

  1. Hej. Badda blåsorna med ren sprit, som man blandar grogg med. Svider väldigt i början, men lindrar sedan. Hjälpte i alla fall mig, när blåsorna gjorde som värst ont. Hoppas du slipper detta elände i munnen, i fortsättningen! Kramar från Lena

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas ni kan få njuta ihop nu. ..utan blåsor:((puss på dej:) kram Gunilla

    SvaraRadera