Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 14 juli 2013

I dag har vi Gratulerat våran Emma på hennes 27-årsdag. ...

i dag va det Emmas tur att fylla år och bjuda familjen på fika <3 vi bjöds på supersmarrigt fika,,,tyvärr så blev det inte så mycket för mig då munnen säger ifrån med alla blåsorna....men jag fick i mig lite smarrig cheesecake och kaffe.... Fy sjutton va jag är less på dessa blåsor,fick dessutom åka runt hela stans Apotek för att få tag på medlet Oralmedic som man har på blåsorna och som gör så ont att ha på att jag nästintill tuppar av.... men jag fick en mysig stund med dom barn och barnbarn som va och grattade Emma...... när vi kom hem grillade pappan korv till vargarna medans jag fick sörpla i mig saftsoppa.... sen stod det handling på listan eftersom pappan ska ta ett gäng med sig i husvagnen ut till Östhammar för några dagar....men jag blir inte allena hemma,har ju många så det är alltid nån/några som blir hemma <3 På Onsdag denna vecka är det dax för nya provtagningar för att se om jag får ta mina sprutor Xgeva och Sandostatin lar och fortsätta med cellgiftet Afinitor..... och så ska jag be om hjälp för mina blåsor i mun och i händerna.......nu har jag gjort allt som jag kan göra och med hjälp av goa medmänniskor men idag slog det till i händerna igen.....och jag har kört med det jag fått av vänliga själar......men det verkar som om det går i skov.....eller vad det heter... munnen är ju värst eftersom det gör så ont att äta så nu börjar kilona försvinna 3,5 kilo på dryga två veckor =( men nu är tankarna hos stackars Erica som blivit dålig ikväll och kräkts...lilla gumman som inte får bli sjuk nu.....det är ju inte bra......Åhhh varför kan vi inte få slippa en massa elände nu....nä nu orkar jag inte skriva mer...... Sov Gott därute i Sommaren <3






3 kommentarer:

  1. Bettan. Tänker på dej. Hoppas att du får nån hjälp med dina blåsor. Min son sa idag att han hade hört talas om björkaska som en bekant till honom använde. Det skulle tydligen vara bra. Bekantingen hade hört talas om människor med cancer som hade blivit bättre av det. Är det nåt du hört talas om?
    Naturligtvis menar jag inte att man ska ta det i stället för medicin men de människorna hade fått cancern att stanna upp. Vet inte om jag gör dej ledsen med detta men när jag hörde det så tänkte jag meddetsamma på dej.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. "Oralmedic" kan du skicka efter på www.apotea.se

    Snabb leverans, direkt i brevlådan och billigare än på apoteket.

    Hoppas att blåsorna ger med sig snart!

    Hälsningar från en bloggläsare

    SvaraRadera
  3. Fina barn du har gumman ♡Ja.vilket elände för dej...hoppas nu att det genast blir bättre...håller tummar o tår. Kram Gunilla

    SvaraRadera