Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 6 juli 2013

Äta går bara inte. ..dom gör så ont..... lever på saftsoppa.....

sicken tur att jag inte fick såna här blåsor för ett år sedan ....då vägde jag bar 42-43 kg nu väger jag mer så det finns liiiiite att ta av nu när jag inte kan käka maten.... men god mat till middag blev det,Fläskkarre grillad,färskpotatis,sallad och tsatsikisås....Dagen har annars varit helt okej,pappan har fixat med poolen och Bodegan som behövde ett nytt tak då snön i vintras krossade det gamla....men nu är det ett nytt tak på.... Ville har lekt och myst hela dan...sprutat med sina nya vattenpistoler......sparkat fotboll med pappan och spelat tennis..... jag har suttit i min sommarhörna och stickat på Liams tröja....bara ärmarna kvar nu.... På kvällskvisten cyklade pappan & Ville över till Sara för att kolla på deras nybyggda mysiga ölveranda..... I morgon skulle vi visst bli bjudna på middag..... Mysigt.....skönt att få slippa laga mat...Nä nu ska Julia och jag ut och locka på älgen.....PUSSDAGEN IDAG =) PUSS PÅ ER



1 kommentar:

  1. Japp, det är ni! Vi får fixa något gott och lättuggat. <3<3

    SvaraRadera