Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 16 juli 2013

Dryga blåsor.... Men imorrn är det dax för Onkolog Endokrinamottagningen

ja de är jobbigt..... men imorrn är de dax för ett besök på Endokrina mottagningen för att lämna lite blod för att se om jag får ta mina sprutor...Xgeva och Sandostatin lar....och om jag får fortsätta med Afinitor cellgiftet....... och så ska jag visa upp mina händer och blåsorna i munnen..... Hade jag inte haft dom dryga blåsorna så hade dagen varit så lugn och härlig......har stickat på,på Ericas kofta.....snart är jag färdig med delarna så då återstår hals och volangkanten nertill....Min fina ballongblomma har börjat blomma också med så fina blåa blommor..... Tim kom över en stund på kvällskvisten också....Linnea och Ebba åkte till Östhammar och mötte upp delar av familjen som redan är där.....nu ska jag spela lite WF och sen försöka få mig lite sömn vilket inte är helt lätt med en mun som värker som attan......

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får hjälp i morron Bettan♡...sov gott nu..kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får hjälp idag! KRAMEN

    SvaraRadera