Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 30 juli 2013

Jag lyckades hålla hela dagen.......

vilken härlig födelsedag jag fick......På eftermiddan dök Lotta upp min fina Lotta som jag va brudnäbb åt 1966...... och faktiskt så kommer jag ihåg den dagen fortfarande...... och hon hade hittat en fin handgjord korg som jag ska ha mina kommande garner i.....och ett doftljus med doft av vinbär...... sen vid 17 dök alla kaffesugna gäster upp och jag fick så mycket fint....pengar till min garn resa,hudkräm,jordgubbsservetter,blommor,presentkort på KappAhl,virkad bolero,virkade handledsvärmare,virkat mobilfodral,ett turkost ljusfat,en cerise ljuslykta,elefantblomkanna och godis....ja jag är så nöjd över alla fina grejer.....Tack ni som gjorde min dag så fin......saknade min Emma bara som är på semester i Tylösand..... men shit va det tar på krafterna....jag får blodsmak i munnen efter en sån här dag,men jag lyckades hålla igång hela dagen... men nu ska jag krypa ner i myslådan och vänta på min JB Godnatt och Tack för alla rara Gratulationer.....det värmer i hjärtat ska ni veta.....





4 kommentarer:

  1. Kära "gamla" Bettan!
    Vilken dag du fick fylld av gratulanter! Här kommer en till, 45 minuter innan dagen är över!I morgon när du läser detta är du ännu en dag äldre....
    Grattis från grannen E
    PS: Tack för regnet du bjöd på idag!

    SvaraRadera
  2. ...Vill säga Grattis igen till fina dej...menar du att din mamma inte bryr sig om dej...Åh..sån tur du har din stora fina familj istället då.Fin dag fick du vännen...med efterlängtat regn...♡Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Underbar dag du fick o vilka härliga presenter...
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott till din dag. Fina presenter har du fått. Hurra Hurra Hurra Hurra.

    SvaraRadera