Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 23 juli 2013

Hör dagens ungdomar dåligt?

när man ska få lite tyst och lugnt i huset innan läggdax ber man dom att sänka ljudet på tv....visst ett steg ner gör ju stor skillnad...så ber man igen MEN SÄÄÄNK LJUDET !!!! - Men jag gjorde ju det är svaret.... våran Julia får vi nog ta en hörselkoll på snart för jag hör i andra delen av huset vad som sker på tv'n men inte hon Mystiskt =S Dagens ungdom........ har varit en kall och blåsig dag i dag..... har spenderat dagen med stickningen i uterummet med värmen på ..... Micke va över tidigt på förmiddan och prov reste tältet dom ska ha när dom ska tälta nästa vecka....Pappan stekte pannkakor till lunch... efter lunchen kom Sara gåendes med barnen för att leka en stund och få sig middag....som idag blev grillspett,färskpotatis,såser och sallad....jag fick i mig några prinskorvar från spettet...och är glad för det.....men köttet,löken och majskolvarna va svårare.....så det struntade jag i....... efter middan skulle Pappan,Sara,Emma och Lars in på V.I.P kväll på Team Sportia....Julia åkte till Saras och barnvaktade Tuva & Isak, Ville va med han också till Saras.......Blåsorna är det som det är med,en blåsa blir låååååååångsamt bättre medans nya kommer..... värre med händerna igen.... men imorrn tidigt,så är det dax för Onkologisk Endokrinologi mottagningen att få besök av mig.....först hoppas jag att mitt kalcium värde gått upp så pass mycket att jag får ta min Xgeva spruta.....sen får vi se vad dom tycker om mina biverkningar....om dom sätter ut Afinitor eller minskar dosen....synd att en så svindyr medicin ger biverkningar..... ja ja det återstår att se hur det blir imorrn......nu lite Word Feud sen jaga rätt på JB =) Godnatt på er <3


2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas att dina värden är bättre så du kan fortsätta din behandling. Jag känner dig inte bara genom bloggen som jag halkat in på men lider med dej o er alla. Fina tröjor du stickar till de små. Styrkekramar Yvonne

    SvaraRadera
  2. Funkar det att äta glass? Frusen banan? Stora barn har filter i öronen som bara försvinner om man viskar ...hundra kronor...

    SvaraRadera