Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 22 juli 2013

I dag har jag ätit min första tillagade middag på en månad. .....

två prinskorvar och en näve makaroner lyckades jag peta i mig innan smärtan blev för jobbig..... xylocainlösningen dämpar smärtan i några minuter.....men vilken känsla att få i sig lite fast föda....lever ju just nu på saftsoppa,kräm och näringsdryck och lite glass då och då......... den värsta av alla blåsorna har börjat minska pytte pytte lite...men så har det tillkommit två nya fulingar..... händerna har blivit värre också så får se hur det går på Onsdag då jag har träff med Onkologen igen för att lämna nya prover för kalken..... annars har dagen rullat på här....Pappan , Sara och Boman va ut på ett rullskide pass.... och Emma kom ut och spenderade sin första semesterdag här <3  Njutit av liten Ebba har jag gjort också ,hon börjar bli så himla rolig nu när hon går omkring och grejar och donar....och så har jag stickat på Tuvas kofta,planterat lite blommor och fröer..... sen har jag börjat kolla vilka garner jag ska ha när tillverkningen av bluffollar ska dra igång 1:a Augusti.....tänkte att bara ägna mig åt bluffolle stickning hela Augusti =) så jag kanske hinner få ihop en härlig hög med Bluffisar =) just nu sitter pappan och Ville och kollar på 007 ute i uterummet.....jag orkade inte engagera mig i den så jag kröp ner i myslådan så länge..... ska spela lite WF och vänta på JB <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar