Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 2 juli 2013

En kylslagen dag.....

idag har t.o.m jag tyckt det varit lite väl kyligt....efter morgonens fix så skulle jag ta stick-korgen och sätta mig i uterummet,men det va kyligt.....lite senare på förmiddan dök Sara med barnen på sin power walk upp och fick sig lite kaffe....när dom begav sig hem va det dax för att göra lunch,jag med mina blåsor fick i mig fil, Ville käkade chicken kebab......sen kom Postis tutande med mitt bokpaket jag beställde och hade även med sig mitt nya mobilskal och en pekpenna till mobilen och plattan....och jag blev såååå nöjd med allt....stickade lite efter lunchen men händerna mår inte så värst bra ... Rätt som de va så hördes ljudet av en lastbil och då va det leverans till min farbror och faster.... Åkgräsklippare 2 stycken som Ville tyckte va superhäftiga...en av åkgräsklipparna va till kusin vitamin,men det va leksaker till 2 stora pojkar tyckte jag....Sen fickade vi glassen vi köpte från Glassbilen igår...mums.... när pappan kom hem så for vi ner till byns Grill för DHL har sitt utlämningsställe där och Linnea hade fått hem sin nya vagn en Cresent,äntlugen så tog hon sitt förnuft till fånga och köpte en riktig vagn ....Brio Singen hon haft är ju bara ett skramlande åbäke,och ful är den också.....så jag blev glad över den nya =) och så handlade vi massa godis som jag blev så sugen på,kan ju inte äta p.g.a blåsorna i truten så då blir man ju så sugen på sötsaker....men det va så längesen jag köpte godis så de gör mig inget....efter middagen så blev jag sittande i min laddningshörna ,stickade lite och rätt som det va så dök Lilla Syster Yster upp och hade med sig Aloe vera gele och handkräm till mig.... Testade den och den va skön på händerna svalkade där jag har som jobbigast...Gulliga Systra min <3 Sen va det dax för Morden i Midsomer....äntligen ngt bra på tvn ...... och nu blir det myslådan..... först WF...... Natti Natti








3 kommentarer:

  1. Låter som en ok dag så..jaa va gjorde man utan syster yster:) hoppas du fått sova i natt,) kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Skönt att salvan lindrade! HA en bra dag! KRAM

    SvaraRadera
  3. Huuu vad jobbigt du har det. Att du klarar av att sticka med blåsorna, jag beundrar dig!
    Så söta barn!
    Kram!

    SvaraRadera