Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 28 juli 2013

I dag va en jobbig värme......

blev yr och kände mig jättekonstig mitt på dan..... tycker jag har druckit helt okej,men det dåliga intaget av mat kanske ger sig till känna  i dessa värmeböljsdagar...... så jag tog en läsk som jag inte druckit på evigheter och det hjälpte att få tillbaka lite styrka....fattar inte att jag mådde så konstigt,trodde det migränliknande skulle komma men det gjorde det inte.....annars har det varit en ganska fridfull dag....inga barn som skrikit och levt om,och grannens ungar va inte hemma ....skönt .... Ville har kollat på Monster High filmer och fick åka in till stan med Pappan för att köpa en av Monster High killarna men dom fanns inte att få tag på så han köpte två racerbåtar istället att ha i poolen.... Pappan va som vanligt ute med Team Sportia på långrunda på rullskidor på förmiddan... Tim och Ludde va ut på eftermiddan och hälsa på..... stickningen har gått på halvfart idag förts pga av mina händer men sen gick det knappt att sticka i värmen...men snart är sista ärmen färdig.... sen ska det tillverkas Bluffollar till Höstmarknaden i Gunsta i September...... men först så ska jag få åka upp till Gävle och handla massor utav garn hos Monica   =) så jag har önskat mig Garnbidrag i present =) som sjukskriven halvtidare är man inte allt för välbärgad =) skitsamma..... det jag önskar mest av allt är att få bli 100 % frisk från dessa cancermonster..... nä nu är jag trött och ska inta giftpillret och sova (förhoppningsvis) bort det värsta biverkningarna under natten..... Sov Gott därute <3




1 kommentar:

  1. Jaa du..idag har det varit så kvavt här...vi tog en promenad nu för en stund sen...bara klabbar...Va kul för dej att få åka o köpa garn...förstår att din högsta önskan är att bli frisk..håller tummar o tår för det..kram gumman ♡Gunilla

    SvaraRadera