Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 11 juli 2013

Kämpar i det tysta......

för bara att röra munnen gör ngt så grymt ont..... den största blåsan på sidan av tungan är lika stor i omkrets som en guldtia..... sen finns det 3 mindre brevid...... fick ju idag ett paket tillsänt mig av Inga med grejer till mina blåsor i munnen och på händerna....och till händerna va alovera gelen jätteskön men i munnen har jag inte märkt ngn skillnad ännu......men jag tror dom är svårare.... Men jag hade en tops kvar av oralmedic och hade på det och det gjorde så jäkla ont så jag trodde jag skulle tuppa av..... fick ont i hela kroppen..... Jissus vad det smärtade och jag vet inte om det gjorde ngn nytta heller,fick det medlet av tjejerna på mottagningen när jag va där sist....har haft detta smärthelvete nu i 4 veckor,ska ju dit på onsdag och lämna prover för att se om jag får ta mina sprutor...Xgeva och Sandostatin lar och om jag ska fortsätta med cellgiftet Afinitor...allt hänger ju på provsvaren om dom är okej.....Men då ska jag fråga om det finns ngt annat att ta till mot blåsorna....för nu börjar det kännas i kroppen att man inte äter och sover..... Här for delar av familjen iväg på badhäng till Rullsand...och dom hade haft en mysig dag....Jag tog igen mig här hemma och försökte låta bli att röra på munnen så mycket...Mia & Zacke spenderade sin dag här och Tim dök upp på eftermiddan och bjöd Mor sin på Mc Donalds när han va in och fixade sin nya leksak Surfplattan Samsung tab 2 =) vid 18.00 dök familjen upp igen solbrända och trötta Dagen avslutades med Hawaii five - 0 och jag stickade på Ericas tröja.....Fick hem från Ulla nya stickmarkörer för mina gamla har försvunnit......



och nu är det dax för myslådan..... sen önskar jag att blåsorna försvinner..... CANCERSKIT.........

4 kommentarer:

  1. Tack för inlägget i min blogg & godnatt kramen. Skickar här tillbaka en kram
    Med vänlig hälsning, Sandra M
    Http://fammattila.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Jag håller mina tummar hårt för att proverna ska vara okej så du slipper dessa hemska blåsor.
    Sköt om dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har inga ord för detta hemska. ..man vet ju vad EN blåsa kan göra:) kram fina du♡...Gunilla

    SvaraRadera